Pagina's

zaterdag 31 augustus 2013

Hp Meeting - Hellevoetsluis


Rivka op een missie
Alweer mijn tweede Hp meeting en dit keer een stukje verder weg. Ruim 1,5 uur was het rijden, maar het was het meer dan waard.

 Locatie: Hellevoetsluis.

Ook deze keer weer een gezellige dag!


Het was in het begin nog even de vraag of ik mee kon, maar gelukkig vond ik vervoer. Ik mocht namelijk mee rijden met Lisanne en Tamara. Hun hondjes Tessa en Odi natuurlijk niet te vergeten. 

Na slechts een paar keer verkeerd te zijn gereden kwamen we dan eindelijk aan bij het strand, waar iedereen al op ons stond te wachten. 

We begonnen met een lekker stukje door de duinen te lopen. De hondjes bleven voor de zekerheid nog even aan de lijn. Gelukkig kwamen we al snel aan op het hondenstrand waar ze naar hartenlust konden rennen en spelen. Gelukkig klikte het allemaal goed.

Oké, genoeg gepraat, hier komen de foto's:

Hayzel
Diva
Pauline en Cosmic
Lauren en Joekie
Mikai
Helaas is het me niet gelukt om alle hondjes op de foto te krijgen, maar ik ben toch wel erg blij met deze foto's.

Na de gezellige wandeling zijn stapten we weer de auto in om weer te beginnen aan de lange rit naar huis. Onderweg kregen we allemaal toch wel een beetje trek en besloten we om een pit-stop te maken bij de Mc Donalds. Wat ik nooit geweten heb is dat de honden daar mee naar binnen mogen. De honden kregen zelfs een koekje van het personeel. Helemaal top!

Na het eten stapten we weer de auto in voor het laatste stukje naar huis. Eenmaal thuis aangekomen waren Rivka en ik helemaal kapot. Wat een dag zeg, maar wel een super leuke en gezellige dag.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Wil jij ook een keer mee op zo'n leuke en gezellige wandeling? Ga dan naar www.hondenpage.com!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten